سود پرک | سیلیکاژل | آهک هیدراته

شرکت پترو کیمیای آکام واردات و صادرات انواع مواد شیمیایی، سود پرک، آهک هیدراته، سیلیکاژل ، سولفات آلومینیوم، پرکلرین

سود پرک | سیلیکاژل | آهک هیدراته

شرکت پترو کیمیای آکام واردات و صادرات انواع مواد شیمیایی، سود پرک، آهک هیدراته، سیلیکاژل ، سولفات آلومینیوم، پرکلرین

اسید بوریک|چند مورد جالب در مورد اسید بوریک |اسید بوریک در پزشکی بسیار کاربرد دارد|

اسید بوریک

اسید بوریک (همچنین به عنوان بورات هیدروژن، اسید بوراکیک، اسید اوروتوبوری و اسید بوریکوم شناخته می شود) یک کریستال بی رنگ و یا پودر سفید است که در آب حل می شود. این فرمول شیمیایی B (OH) 3 دارد و در قالب کریستال های بی رنگ یا پودر سفید وجود دارد. BassTech یک تامین کننده استراتژیک اسید بوریک برای استفاده در نسوز، انفجار شعله و شیشه مخصوص است.

چند مورد جالب در مورد اسید بوریک :

اسید بوریک می تواند در صفحه تلویزیون شما وجود داشته باشد.

اسید بوریک برای ساخت شیشه ای برای نمایشگرهای LCD صفحه نمایش با تکنولوژی بالا استفاده می شود. این ویژگی های شیشه ای را تحت شرایط تولید سخت افزاری افزایش می دهد و محصولی با کیفیت بالاتر را به وجود می آورد.

به طور متوسط فرد به صورت روزانه اسید بوریک مصرف می کند.

به طور طبیعی در سبزیجات، بیشتر میوه ها، دانه ها و آجیل موجود است. اما شما نمی توانید بگویید که چرا کریستال های بوریک بی بو و اساسا بی مزه هستند. نگران نباشید - در مقدار بسیار کمی که در طبیعت اتفاق می افتد، سمی نیست.

اسید بوریک در پزشکی بسیار کاربرد دارد.

اسید بوریک می تواند به عنوان یک ضد عفونی کننده برای کاهش و سوختگی های جزئی استفاده شود. کیفیت آنتی باکتریال کمک می کند تا درمان آکنه، چشم صورتی (ملتحمه) و جلوگیری از پا ورزشکار. نه تنها باکتری ها را می کشد، بلکه به عنوان یک حشره کش نیز عمل می کند. در محلول بسیار رقیق، اسید بوریک را می توان به عنوان یک پاک کننده چشم استفاده کرد.

اسید بوریک مقاومت در محصولات شیشه ای خاص را افزایش می دهد.

محصولات صنعتی مانند شیشه های مقاوم در برابر حرارت، شیشه های نساجی و لامپ های هالوژن با افزودن اسید بوریک در طول فرایند تولید افزایش می یابند. خواص آن به افزایش مقاومت شیمیایی و درجه حرارت شیشه کمک می کند و باعث می شود محصول با دوام بیشتری داشته باشد.


منبع



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.