سود پرک | سیلیکاژل | آهک هیدراته

شرکت پترو کیمیای آکام واردات و صادرات انواع مواد شیمیایی، سود پرک، آهک هیدراته، سیلیکاژل ، سولفات آلومینیوم، پرکلرین

سود پرک | سیلیکاژل | آهک هیدراته

شرکت پترو کیمیای آکام واردات و صادرات انواع مواد شیمیایی، سود پرک، آهک هیدراته، سیلیکاژل ، سولفات آلومینیوم، پرکلرین

تولید کننده سود پرک | سود پرک|فروش سود پرک

تولید کننده سود پرک

 

سود پرک همان سود سوز آور و یا سدیم هیدروکسید است که در صنعت کاربرد بسیار زیادی دارد. فرمول شیمیایی این ماده به صورت NaOH بوده و یک باز بسیار قوی محسوب می‌شود. تولید کنندگان سود پرک، سود پرک را در صنعت با نام‌های مختلفی مانند سود مایع، سود سوز آور، سود پرک و ... شناسانده اند. سود پرک به دلیل خاصیت قلیایی قوی خطرناک بوده و برای استفاده از آن باید نکات ایمنی رعایت شود. تولید کننده سود پرک در زمینه هایی مانند صنایع تولید کاغذ و خمیر کاغذ، تولید آلومینیوم، جوهر زدایی از کاغذهای باطله، تصفیه آب و بسیاری صنایع شیمیایی دیگر مورد استفاده قرار میگیرد.

بسیاری از مواد شیمیایی خواص اسیدی و بازی دارند. سوختگی با مواد شیمیایی در محیط‌های کار با مواد شیمیایی و منازل در اثر کار با مواد شوینده و ضد عفونی کننده که خاصیت اسیدی و بازی دارند اتفاق می‌افتد. به دلیل کاربرد بسیار زیاد سود پرک در صنایع شیمیایی باید دستورالعمل‌های ویژه‌ای برای کار با این ماده‌ی شیمیایی خطرناک در تمامی جوانب رعایت شود.

فروش سود پرک به صورت اینترنتی هم صورت می گیرد. لازم به ذکر است که قیمت سود پرک نیز با توجه به مراحل طی شده برای ساخت این محصول سعی شده است که به صورت مناسب و با توجه به هزینه هایی که مشتری می خواهد پرداخت کند بتوانیم هزینه کمتری را پرداخت کنند.سود پرک ماده‌ای بسیار خطرناک است که استنشاق آن موجب آسیب‌های بسیاری جدی به ریه‌ها و سیستم تنفسی خواهد شد. بیماری انسدادی غیر قابل برگشت ریوی هنگامی اتفاق می‌افتد که فرد حدود 5 لیتر از محلول 5 درصد سود پرک را با قلم مو در یک اتاق کوچک با تهویه بسیار محدود استفاده نماید. استنشاق ائرسل‌های ناشی از پاشیدن آب روی گلوله‌های سود پرک توسط یک فرد منجر به آسیب شدید ریوی می‌شود. آسیب‌های شدید ریوی در بسیاری موارد موجب مرگ فرد مصدوم می‌شوند

 

گوگرد| کاربرد گوگرد در کشاورزی |خرید و فروش گوگرد

گوگرد

گوگرد یک عنصر شیمیایی است که در تمام بافت های وجود دارد. پس از کلسیم و فسفر، سومین ماده معدنی فراوان در بدن انسان است. گوگرد در سیر، پیاز و کلم بروکلی یافت می شود. گوگرد در کشاورزی هم کاربرد دارد.سعی میکنیم در این مطلب در مورد کاربرد گوگرد در کشاورزی نیز صحبت کنیم. گوگرد یک عنصر شیمیایی است که با نماد شیمیایی "S" و شماره اتمی 16 در جدول تناوبی نشان داده شده است.گوگرد دارای وزن اتمی 32.066 گرم در هر مول است و بخشی از گروه 16، خانواده اکسیژن است. این یک فلز غیر فلزی است و حرارت خاصی از 0.706 J g-1 oC-1 دارد. رابطه الکترونی اگر 200 kJ mol-1 و الکترونگاتیویتی 2.58 (بدون واحد) باشد. گوگرد به طور معمول به عنوان یک جامد سبک و زرد، مات و شکننده در مقادیر زیادی از بلورهای وارونبوم کوچک یافت می شود.  از آنجایی که 0.0384٪ از پوسته زمین است، گوگرد، شایعترین عنصر فراوانی است که پس از استرانسیوم رخ میدهد. سولفور همچنین دارای اشکال مختلف است که شامل گوگرد عنصری، ترکیبات گوگرد ارگانیک در روغن و ذغال سنگ، H2S (g) در گاز طبیعی و سولفید های معدنی و سولفات است. این عنصر با استفاده از فرآیند Frasch (که در زیر شرح داده شده است) استخراج می شود، یک روش که در آن آب فوقالعاده و هوای فشرده برای رسیدن گوگرد مایع به سطح استفاده می شود. سایت های ساحلی، تگزاس و لوئیزیانا سایت های اصلی هستند که مقادیر زیادی از گوگرد عنصری را تولید می کنند. با این حال، گوگرد عنصری نیز می تواند توسط کاهش H2S، معمولا در نفت و گاز طبیعی یافت می شود. برای بیشتر قسمت ها، گوگرد برای تولید SO2 (g) و H2SO4 مورد استفاده قرار می گیرد.خرید و فروش گوگرد در نمایندگی های ما صورت می گیرد.

گوگرد  چگونه کار می کند؟

گوگرد در تمام بافت های زنده وجود دارد. گوگرد سومین ماده معدنی فراوان در بدن انسان است. گوگرد به نظر می رسد اثرات ضد باکتری بر علیه باکتری هایی که باعث آکنه می شوند. همچنین ممکن است به ترویج خستگی و ریزش پوست کمک کند. اعتقاد بر این است که به درمان بیماری پوست مانند درماتیت سبورئیک یا آکنه کمک می کند.

آهک | خرید آهک

آهک

کلمه آهک به محصولات حاصل از سنگ آهک سوزانده شده (کالسی) معروف است. سنگ آهک سنگ طبیعی رسوبی و فراوان است که شامل سطوح بالایی از کربنات کلسیم و / یا منیزیم و یا دولومیت (کربنات کلسیم و منیزیم) و مقدار کمی از مواد معدنی دیگر است که می تواند به آهک کشاورزی نامیده شود.آهک از معادن زیر زمینی در سراسر جهان استخراج شده است. پس از پردازش، محصولات حاصل از آهک توانایی منحصر به فرد برای بازگشت به فرم شیمیایی اصلی خود دارند. چرخه آهک شامل اولین سوختن سنگ آهک برای تولید آهک است. آهک هیدراته شده می تواند پس از اضافه کردن آب به آهک آهک تولید شود. در این مرحله، دی اکسید کربن در جو یا از فرایندهای صنعتی با آهک هیدراته واکنش نشان می دهد تا آن را به سنگ آهک تبدیل کند. این چرخه چرخه آهک نامیده می شود. زمان مورد نیاز برای کم آبی یا آهک هیدراته که به آهک تبدیل می شود، می تواند از کمتر از یک ساعت با کمک برخی از فرایندهای صنعتی تا چندین سال در شرایط جو حفظ شود. آهک معدنی همه کاره است. اشکال مختلف آهک در محیط زیست، متالورژی، ساخت و ساز و کاربرد شیمیایی / صنعتی استفاده می شود و بیشتر. سریعترین رشد استفاده از آهک در برنامه های محیط زیستی است که در آن آهک برای رعایت شرایط هوا، آب آشامیدنی، فاضلاب و مواد زائد جامد استفاده می شود. قیمت آهک امروزه با وجه به نوسانات کمی تغییر کرده است.برای خرید آهک می توانید محصولات را مطالعه کنید و بعد سفارش دهید.

با این حال، بزرگترین استفاده مجدد از آهک، تولید فولاد همچنان ادامه دارد و از آن برای حذف ناخالصی ها استفاده می شود. در ساخت و ساز، استفاده غالب از آهک در تثبیت خاک برای جاده ها، سدهای خاکی، فرودگاه ها و بنیادهای ساختمانی است. آهک می تواند با افزودنی های خاصی ترکیب شود تا فلزات دیگر تولید کند و همچنین یک ماده کلیدی در ملات و گچ در فرمولاسیون آهک است. آهک به عنوان یک افزودنی در آسفالت، انعطاف پذیری آن را بهبود می بخشد، سلب کردن را کاهش می دهد و روند پیری را کاهش می دهد. از دیگر مواد شیمیایی و صنعتی استفاده از آهک، از جمله تولید مواد شیمیایی و تولید کربنات کلسیم رسوب شده، که در زیر در این منطقه از وب سایت شرح داده شده است، وجود دارد.

سود پرک |هیدروکسید سدیم | کاستیک سودا|سود سوزآور

سود پرک

سود پرک  و یا کاستیک سودا محبوب ترین قلیایی در جهان است. برای نیازهای صنعتی، حدود 55.5 میلیون تن آن تولید می شود. این در گروه پایه های شیمیایی قوی طبقه بندی شده است، زیرا به طور کامل در آب تجزیه می شود. نامهای دیگر سود پرک ، هیدروکسید سدیم است.

قلیایی سودمند سود پرک  یک پودر سفید با ذرات بزرگ است. این بسیار هیپنوتیزم است و در هوا پودر به سرعت ذوب می شود، زیرا آن بخار آب را به طور فعال جذب می کند.

سود پرک یا سود سوزآور بیشترین قلیایی قوی است. اگر چه خطر انفجار یا احتراق وجود ندارد، سود پرک را با اسیدهای مختلف مانند هیدروکلریک واکنش می دهد.اسید، و خنثی می شود و گرمای قابل ملاحظه ای از خنثی سازی تولید می کند. هنگامی که سود پرک یا مایع سود سوز آور رقیق می شود، مقدار قابل توجهی از حرارت تولید می کند. سود پرک یا کاستیک سودا به راحتی الیاف حیوانی را تجزیه می کند. اگر چه الیاف گیاهی نیز وجود دارد، تجزیه شده اند، آنها مقاومت بیشتری نسبت به الیاف حیوانی دارند. اگر چه مواد مقاوم در برابر خوردگی از سود سوز (سود پرک)هستند از جمله فولاد ضد زنگ، فولاد اپوکسی، رزین ها و پلاستیک های تقویت شده فیبر و فولاد با پوشش های لاستیکی بیشترین میزان را دارند. به طور خاص، اگر چشم ها در معرض قلیایی سود پرک قرار بگیرند، از آنجا که بافت های چشم به شدت تحت تاثیر قرار می گیرند و موجب کاهش یا از بین رفتن چشم می شوند، باید مراقب باشید. حتی یک راه حل رقیق می تواند بر بافت پوست تاثیر می گذارد، اگر آن را بارها و بارها می آید.سود پرک در تماس با پوست، که ممکن است باعث درماتیت یا اگزما مزمن شود. اگر غلظت محلول بالا باشد، بافت آسیب دیده به سرعت از بین می رود.تولید کننده سود پرک سعی کرده است قیمت سود پرک را به صورت مناسبی تولید و در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.