سود پرک | سیلیکاژل | آهک هیدراته

شرکت پترو کیمیای آکام واردات و صادرات انواع مواد شیمیایی، سود پرک، آهک هیدراته، سیلیکاژل ، سولفات آلومینیوم، پرکلرین

سود پرک | سیلیکاژل | آهک هیدراته

شرکت پترو کیمیای آکام واردات و صادرات انواع مواد شیمیایی، سود پرک، آهک هیدراته، سیلیکاژل ، سولفات آلومینیوم، پرکلرین

سولفات مس | کاربرد سولفات مس | فروش سولفات مس | قیمت سولفات

سولفات مس


در طبیعت، مس به طور مس خالص وجود دارد، که بیشتر به شکل کانی‌های سولفیدی یافت می شود و وجود داردکانی های سولفیدی مس از پرکاربردترین ماده های اصلی است که مس را تشکیل می‌دهند، که درحدود 95% از محصولات که تولید می شود توسط مس در دنیا را شامل می‌شوند.

سولفات مس دارای کاربردهای زیادی می شود. مانند: کاربرد سولفات مس در کشاورزی، سولفات مس در پزشکی، سولفات مس در موارد بهداشتی و ... می باشد.

برای مثال سولفات مس در کشاورزی به این صورت است که برای از بین بردن کمبود مس (Cu) می توانیم یا کودهای حاوی آن را یا سولفات مس محلول در آب رابه خاک اضافه و یا آن را محلول پاشی کرد. و یا سولفات مس در پزشکی برای کشتن پشه لارو که عامل بیماری مالاریاست استفاده می شود. فروش سولفات مس نیز به راحتی قابل دسترسی است. وجود آهن برای گیاهان بسار ضروری می باشد. و در نگهداری کلوروفیل ضروری می باشد.

یکی دیگر از مواد سولفات آهن است. نام دیگر سولفات آهن زاج سبز می باشد. فروش و دسته بندی زاج سبز و سولفات آهن به صورت بسته های 25 کیلوگرمی بسته بندی می شود. آهن در گیاهان به صورت طبیعی  وجود دارد. که یک عنصر حیاتی و مهم برای گیاهان محسوب می شود.

یکی دیگر از عوامل سولفات آلمینیوم که جامد و سفید و کریستالی است. در مورد حلالیت آن در آب باید گفت که به مقدار کم حل شوندگی دارد.فروش سولفات آلمینیوم به صورت های مختلفی عرضه می شود. از سولفات آلمینیوم کاربردهای منفاوتی دارد. برای مثال می توان به کاربرد سولفات آلمینیوم در صنعت رنگرزی اشاره کرد . و یا کاربرد سولفات آلمینیوم در صنعت کشاورزی و یا کاربرد سولفات آلمینیوم در تصفیه آب و فاضلاب و یا کاربرد سولفات آلمینیوم در صنایع بهداشتی و یا صنایع آرایشی. کته دیگر در مورد سولفات آلمینیوم حمل و نقل آن می باشد. که دلیل اسیدی بودن خطرناک است. این ماده دارای خورندگی بسیار ضعیفی می باشد.

 

منبع: لینک منبع

اسید سولفوریک | خرید اسید سولفوریک | اسید سولفوریک آکام | فروش اسید سولفوریک

اسید سولفوریک


یک اسید معدنی قوی را به اسم اسید سولفوریک می توان معرفی کرد. قسمت عمده باران اسیدی ،اسید سولفوریک می‌باشد که از آلاینده‌های جوی در نتیجه فعالیت های کارخانه‌ها با آب باران بوجود می‌آید. درباره تاریخ اسید سولفوریک 

می توان گفت این ماده در قرن نهم توسط یک شیمیدان ایرانی به نام زکریای رازی کشف شد. زکریای رازی اسید سولفوریک

 را از طریق تقطیر خشک کانی‌هایی که شامل سولفات آهن که زاج سبز نام دارند و سولفات مس که کات کبود نام دارد تهیه کرد. اسید سولفوریک ماده ای در واکنش‌های شیمیایی و فرآیندهای تولید سایر ترکیبات، کابرد فراوانی دارد. در تهیه اسید سولفوریک از روش هایی استفاده می شود ، برای مثال تهویه و خالص سازی، اکسیداسیون کاتالیکی ،تولید می باشد. از نکات بسیار مهم تماس ین مواد با چشم و پوست است که بسیار خطرناک است. و در هنگام تماس باید سریعا موضع مورد تماس مورد شستشو قرار بگیرد.

نام دیگر اسید سولفوریک می توان به سولفات هیدروژن یا روغن سولفور نیز اشاره کرد. در صنعت از مهمترین موارد می باشد. اسید سولفوریک دارای خاصیت خورنده، بی رنگ می باشد. اسید سولفوریک دارای غلظت های متافوتی بوده و خرید اسید سولفوریک  و یا فروش اسید سولفوریک با صورت درصد های متفاوت ارائه می گردد. در تهیه کودهای شیمیایی نیز از اسید سولفوریک استفاده می شود.اسید سولفوریک دربین مواد های شناخته شده یکی از مواد شیمیایی پراستفاده می‌باشد. یکی از کاربردهایی که جدیدا مورد استفاده بیشتر افراد قرار گرفته و با استقبال فراوان رو به رو شده

 است میوه خشک است، زیرا که در تهیه میوه خشک به مقدار کم از اسید سولفوریک استفاده می شود.

 همچنین رنگ روغن‌های معدنی که از نظر مواد خیلی رنگین است، بوسیله اسید سولفوریکی که به آن بیکرومات پتاسیم افزوده شده است از بین می‌برند. برای روغن‌هایی که میزان رنگینگی آن ها کم است، و یا به عنوان صاف نمودن دوباره ، روی خاک‌های رنگبر در واقع عمل تصفیه را با اسید سولفوریک و یا سود انجام می‌دهند.


منبع: لبینک منبع

فروش کربنات سدیم | قیمت کربنات سدیم | تولید کننده کربنات

کربنات سدیم


کربنات سدیم دارای نام های دیگری می باشد که از آن جمله می توان به : سودا اش ، کربنات سدیم سبک، کربنات سدیم سنگین،اسید کربونیک، نمک دى سدیم، مونوهیدرات، خاکستر سودا و ... می باشد. اما در اصل نام علمی این محصول کربنات سدیم می باشد. درباره فرمول شیمیایی آن می توان گفت که فرمول شیمیایی اش Na2CO3  می باشد.

سوداش  نام رایج کربنات سدیم  بدون آب با کاربرد صنعتی آن می باشد. از خصوصیات ظاهری کربنات سدیم می توان به جامد بودن آن و سفید رنگ بودن این ماده اشاره کرد. کربنات سدیم دارای کاربردهای متفاوت و زیادی می باشد. ولی اگر بخواهیم به مهمترین آن اشاره کنیم باید به کاربرد آن در صنعت شیشه اشاره کنیم. کربنات سدیم دارای انواع مختلفی می باشد که می توان به کربنات سدیم سبک و کربنات سدیم سنگین اشاره کرد. حال به شرح برخی از موارد کاربرد سدیم سنگین و کربنات سدیم سبک اشاره می کنیم:


کاربرد کربنات سدیم


·         از کربنات سدیم می توان برای از بردن کپک و همچنین در کپک زدایی چوب اشاره کرد

·        از کربنات سدیم به عنوان عامل خمیر کننده در کارگاه های آجرپزی استفاده می شود

·         در الکترولیز به عنوان یک رسانای خوب و عالی عمل می کند.

·         همچنین از کربنات سدیم در تهیه و تولید بستنی چوبی استفاده می شود

·         در جهت تولید و تهیه فوری ماکارونی

·         در بعضی از موارد برای قلیایی کردن به عنوان یک جایگزین برای سدیم هیدروکسید استفاده می شود

·         در تولید و تهیه صنایع شوینده وهمچنین صابون

·         همچنین از کربنات سدیم می تواند به یون های منیزیم و کلسیم موجود در آب مقابله کند

·         در صنعت چرم سازی

·         در صنعت کاغذ سازی

از جمله تفاوت های موجود در همچنین از کربنات سدیم سبک و همچنین از کربنات سدیم سنگین می توان به چگالی و اندازه ذرات آن ها ااشاره کرد. یعنی همچنین از کربنات سدیم سنگین در بیشتر موارد برای کارخانه های شیشه سازی کاربرد دارد  و دلیل آن این است که ذرات درشت تر گرانول  می باشد. چگالی همچنین از کربنات سدیم سبک  بیشتر برای تولید شوینده ها و مواد های شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد. اسید کربونیک نام دیگر کربنالت سدیم است. با پیشرفت تکنولوژی اطلاع از قیمت کربنات سدیم به راحتی امکان پذیر است.


منبع: لینک منبع

 

 

 

آب اکسیژنه | هیدروژن پر اکسید|پروکسید هیدروژن | کاربرد های اب اکسیژنه | آب اکسیژنه صادراتی

آب اکسیژنه :

هیدروژن پراکسید یا آب‌اکسیژنه (H۲O۲) یک اکسنده متداول است که به عنوان سفید کننده استفاده می شود. هیدروژن پراکسید ساده‌ترین پراکسید است (پراکسیدها ترکیباتی هستند که دارای یک پیوند یگانه اکسیژن-اکسیژن هستند). آب اکسیژنه خالص H۲O۲ یک مایع ناروانی است که کمی آبی رنگ می‌باشد و با زحمت زیاد می‌توان آنرا تهیه نمود. آب اکسیژنه‌ای که در داروخانه‌ها به اسم آب اکسیژنه رقیق فروخته می‌شود محلولی است از آب اکسیژنه در آب که در ۱۰۰ قسمت آن سه قسمت آب اکسیژنه است، مانند آب بی‌رنگ و بی‌بوست، مزه تلخی دارد و کمی اسیدی است. این مایع اکسید کننده یی قوی است.

تجزیه این ماده باعث ایجاد رادیکال های OH میشود که بیش از چند ثانیه در دسترس نمی باشند و در این مدت با خاصیت شدید اکسیدکنندگی خود، مواد آلی و معدنی را اکسید میکند.

موارد استعمال آب اکسیژنه

برخی از خمیر دندان ها و سایر اجسامی که برای پاک کردن دندان ها بکار می‌رود در موقع استعمال تولید آب اکسیژنه می‌کنند و اکسیژن این آب اکسیژنه دندان را سفید می‌نماید.

  • آب اکسیژنه در بی‌رنگ کردن شاخ، پشم گوسفند، پنبه و ...
  • تخریب بعضی لکه های صورت
  • روشن شدن موی سیاه پس از شستشو 

 وجود آمونیاک از این جهت لازم است که آب اکسیژنه در حضور قلیایی ها سریعتر اکسیژن می‌دهد و در نتیجه موها تندتر بور می‌شوند. مصرف مکرر آب اکسیژنه برای مو مضر است زیرا که مو را شکننده می‌نماید. 

خصوصیات آب اکسیژنه

به مرور آب اکسیژنه تجزیه و تبدیل به آب و اکسیژن می‌گردد. این عمل تجزیه در محیط بازی سریعتر و در محیط اسیدی کندتر از محیط خنثی صورت می‌گیرد. اگر مدت مدیدی آب اکسیژنه را انبار کنند، ممکن است کاملا تجزیه و تبدیل به آب گردد. بر اثر گرد بعضی اجسام عمل تخریب آب اکسیژنه تسریع می‌گردد مثل گرد بی‌اکسید منگنز و گرد فلزات .

اگر بر روی محلول آب قدری از اجسام پایدار کننده مانند اسید فسفریک، اوره، اسید بنزوئیک و نظیر آنها بیافزایند، عمل تخریب بسیار کند می‌گردد. آب اکسیژنه اثر میکروب کشی و بوبری دارد برای مثال اگر یک تکه کالباس قرمز را درون ظرف محتوی آب اکسیژنه قرار دهیم پس از چند روز محتویات ظرف کاملا بی‌بو است و بوی گندیده نمی‌دهد. آب اکسیژنه رنگ ها را نیز تخریب می‌کند به همین دلیل تکه کالباس درون ظرف بعد از مدتی بی‌رنگ می‌شود.

 آب اکسیژنه صادراتی از جمله مواردی است که امروزه به یکی از گزینه های شرکت ها برای ارتقا پیدا کردنشان تبدیل شده است.

منبع: لینک منبع

سیلیکاژل | خرید و فروش سیلیکاژل | رطوبت گیر | قیمت سیلیکاژل

سیلیکاژل چیست 


سیلیکاژل فرم نامنظمی ازدی اکسید سیلیسیم است که از ترکیب اسید سولفوریک و سیلیکات سدیم ساخته می شود و فرمول مولکولی آن " mSiO2 . nH2O " می باشد. بسته های کوچکی که بر روی آن ها عبارت  سیلیکاژل ،آن را نخورید(SILICAGEL DO NOT EAT  ) نوشته شده است را اغلب در جعبه های کفش،کیف ، تجهیزات الکترونیکی و کامپیوتری ، دوربین ، لباس ، دارو و ابزار مختلف دیده اید. 


ویژگی های سیلیکاژل :

  •  غیر سمی
  • غیر قابل اشتعال
  • قابل حل در آب و هیچ حلالی نیست
  • دارای ساختاری ثابت
  • بدون بو
  • قابل بازیافت بوده 

 سیلیکاژل از لحاظ فیزیکی در دو شکل ظاهری کروی و نامنظم تولید میگردد که هر یک با دو مشخصه بدون معرف و معرف دارعرضه میشوند. سیلیکاژل می تواند رطوبت (غیر فعال) را در دمای 100-200 درجه سانتیگراد و یا در معرض نور شدید خورشید خشک کرد و ازآنمجدداً استفاده کرد. رطوبت یکی ازعوامل مخرب محصولات در اکثر صنایع می باشد، بهترین ومؤثرترین راهکار برای جذب رطوبت زائد محیط و نگهداری کالا،استفاده از ماده سیلیکاژل ( رطوبت گیر ) است.



مشخصات دستگاه خشک کن دیجیتالی سیلیکاژل :


· ابعاد خارجی : 75×60×95 cm


· ابعاد داخلی : 44×45×70 cm


· جنس بدنه خارجی : ورق آهن با رنگ کوره ای


·  جنس بدنه داخلی : ورق آلومینیوم و استنلس استیل


·  قابل استفاده با برق 220 ولت 50 هرتز (AMP.:10 )


·  یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش


به پاس اعتماد و حمایت ارزشمند و بیدریغ مشتریان، علیرغم شرایط دشوار اقتصادی و نوسانات شدید قیمت های سیلیکاژل کوشش نمودیم تا از طریق افزایش بهره وری و کاهش حاشیه سود، از افزایش بی رویه قیمت سیلیکاژل جلوگیری شود.

منبع : لینک منبع