سود پرک | سیلیکاژل | آهک هیدراته

شرکت پترو کیمیای آکام واردات و صادرات انواع مواد شیمیایی، سود پرک، آهک هیدراته، سیلیکاژل ، سولفات آلومینیوم، پرکلرین

سود پرک | سیلیکاژل | آهک هیدراته

شرکت پترو کیمیای آکام واردات و صادرات انواع مواد شیمیایی، سود پرک، آهک هیدراته، سیلیکاژل ، سولفات آلومینیوم، پرکلرین

هیدروکسید سدیم | قیمت هیدروکسید سدیم |خرید هیدروکسید سدیم

هیدروکسید سدیم

هیدروکسید سدیم (سودپرک) در آب بسیار محلول است و محلول های هیدروکسید سدیم قوی هستند. تولید جهانی هیدروکسید سدیم سالانه به میزان 60 میلیون تن است. هیدروکسید سدیم به عنوان عامل خنثی سازی در صنایع شیمیایی، کاغذ سازی و غیره استفاده می شود. لودر سودا حاوی 30٪ وزنی هیدروکسید سدیم است. محلول هیدروکسید سدیم به طور گسترده ای برای تراکم قبل از درمان سطح از قطعات در آلیاژ آلومینیوم استفاده می شود. این فرایند باید تحت شرایط سختگیرانه کنترل شود،

در دمای اتاق، هیدروکسید سدیم یک جامد بی بو بلورین سفید است که رطوبت را از هوا جذب می کند.هیدروکسید سدیم یک ماده مصنوعی است. هنگامی که در آب حل می شود یا با اسید خنثی می شود مقدار قابل توجهی از گرما آزاد می شود که ممکن است برای احتراق مواد قابل احتراق کافی باشد. هیدروکسید سدیم بسیار خورنده است. استنشاق گرد و غبار هیدروکسید سدیم، مه، یا آئروسل ممکن است موجب تحریک غشای مخاطی بینی، گلو و دستگاه تنفسی شود. هیدروکسید سدیم بی بو است؛ بنابراین بوی هیچ هشدار غلظت خطرناک را فراهم نمی کند.

نکات ایمنی در رابطه با محلول هیدروکسید سدیم

قرار گرفتن در معرض جامد یا محلول هیدروکسید سدیم باعث التهاب پوست و چشم می شود. تماس مستقیم با جامد یا محلول های متمرکز باعث سوختگی های حرارتی و شیمیایی می شود که منجر به آسیب های عمقی می شود. راه حل های بسیار قوی هیدروکسید سدیم می تواند پروتئین ها را در چشم هیدرولیز کند، منجر به سوختگی های شدید و آسیب های چشم و یا در موارد شدید، نابینایی شود.قیمت هیدروکسید سدیم و قیمت سود پرک به گونه ای بسیار مقرون به صرفه است، همچنین می توانید خرید هیدروکسید سدیم را به صورت ان لاین انجام دهید.

اسید استیک |اسید استیک صنعتی |قیمت اسید استیک

اسید استیک

اسید استیک و یا اسید استیک صنعتی  که به اسید اتانولی نیز شناخته می شود، یک ترکیب شیمیایی شیمیایی است که برای تشخیص سرکه، طعم و ترشح آن و بوی تند، به رسمیت شناخته شده است.اسید استیک یکی از ساده ترین اسید های کربوکسیلیک است (ساده ترین پس از اسید فرمیک) و دارای فرمول شیمیایی CH3COOH است. در حالت خالص و بدون آب، که اسید استیک اسید یخبندان است، یک مایع غیرفعال است که زیر 16.7 درجه سانتی گراد (62 درجه فارنهایت) به جامد بلوری جامد غلیظ می شود. این خورنده است و بخار اسید استیک چشم ها را تحریک می کند، احساس سوزش در بینی ایجاد می کند و می تواند منجر به گلودرد و گرفتگی ریه شود. اصطلاح استات در هنگام اشاره به آنیون کربوکسیلات (CH3COO-) یا هر یک از نمک ها یا استرس های اسید استیک استفاده می شود.

اسید استیک یک معرف شیمیایی مهم و شیمیایی صنعتی است که برای تولید الیاف مصنوعی مختلف و دیگر مواد پلیمری مفید است. این پلیمرها شامل پلی اتیلن ترفتالات، اسید نیتریک عمدتا در بطری های نوشابه استفاده می شود؛ استات سلولز، به طور عمده برای فیلم عکاسی استفاده می شود؛ و پی وی سی استات، برای چسب چوب. در خانوارها اسید استیک رقیق شده اغلب در مواد پاک کننده زدایی استفاده می شود. صنایع غذایی از آن (تحت کد افزودنی مواد غذایی E260) به عنوان یک تنظیم کننده اسیدی استفاده می کنند.  اسید استیک به صورت مصنوعی و با تخمیر باکتری تولید می شود. امروزه مسیر بیولوژیکی تنها حدود 10 درصد از تولید جهانی را تشکیل می دهد، اما برای تولید سرکه مهم است، زیرا بسیاری از قوانین خلوص مواد غذایی جهان تصریح می کنند که سرکه استفاده شده در غذاها باید از جانوران بیولوژیکی باشد. حدود 75 درصد اسید استیک ساخته شده برای استفاده در صنایع شیمیایی بوسیله متانول کربن لیپتینگ ساخته شده است. روش های جایگزین برای بقیه حساب می شود. اسید استیک یک واکنش شیمیایی برای تولید بسیاری از ترکیبات شیمیایی است. بزرگترین استفاده مجدد از اسید استیک در تولید وینیل استات مونومر است، به زودی آنیدرید استیک و استر تولید می شود. حجم اسید استیک مورد استفاده در سرکه نسبتا کوچک است. قیمت اسید استیک به صورت مقرون به صرفه تولید شده است و  فروش اسید استیک به صورت حضوری و غیر حضوری صورت می گیرد. 

اسید بوریک |قیمت خرید و فروش اسید بوریک |سدیم بورات

اسید بوریک

اسید بوریک که بورات هیدروژن  و سدیم بورات نامیده می شود، اسید بوریکیک، اسید استیک یا اسید بوریکوم، اسید ضعیف اسید بوریک است که اغلب به عنوان یک ضد عفونی کننده، حشره کش، مقاوم کننده شعله یا جذب نوترونی استفاده می شود و یک ماده شیمیایی دیگر است. فرمول شیمیایی آن H3BO3 است. آن در فرم بلورهای بی رنگ یا پودر سفید وجود دارد و در آب حل می شود. هنگامی که به عنوان یک ماده معدنی رخ می دهد، آن را به نام ساسولیت نامید.

اسید بوریک در ناحیه های محلی آتشفشانی مانند توسکانی، جزایر لیپاری و نوادا در فرم بومی آن یافت می شود. به طور کلی اسید بوریک با بخار از شکاف در زمین مخلوط شده است و همچنین به عنوان یک ترکیب از بسیاری از مواد معدنی (بوراکس، بوراسیت، borontrocaicite و کلمنیت) یافت می شود. حضور اسید بوریک و نمکهای آن در آب دریا مشاهده شده است. همچنین در گیاهان و به ویژه تقریبا تمام میوه ها وجود دارد. بورات، از جمله اسید بوریک، از زمان یونان برای تمیز کردن و حفظ مواد غذایی استفاده شده است.

اسید بوریک، همچنین به نام اسید بوریکیک یا اسید اوروتوریک شناخته می شود، یک ترکیب طبیعی است که حاوی عناصر بور، اکسیژن و هیدروژن است (H3BO3). کریستال اسید بوریک سفید، بی بو، و تقریبا بی مزه است. به نظر می رسد .کریستال های اسید بوریک ابتدا انسان ساخته شده در سال 1702 توسط ویلهلم Homberg که مخلوط بوراکس و اسیدهای معدنی با آب است. آبهای تبخیری کریستالهای اسید بوریک را ترک کردند و اغلب به نام "نمک Homberg" نام گرفتند. محققان اروپایی به تازگی خواص ترکیب  اسید بوریک را به عنوان آنتی سپتیک خفیف و شستشوی چشم کشف کردند.بازدارنده های شعله: اسید بوریک انتشار گازهای قابل احتراق را از سوختن مواد سلولزی مانند پنبه، چوب و محصولات کاغذی جلوگیری می کند. اسید بوریک، آب شیمیایی پیوند را آزاد می کند تا احتراق بیشتری را کاهش دهد. یک ذره کربن تشکیل شده است که بیشتر احتراق را مهار می کند. در رابطه با قیمت خرید و فروش اسید بوریک می توانید به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را یافت کنید.

فروش اسید سولفوریک | خرید اینترنتی | قیمت روز اسیدسولفوریک

فروش اسید سولفوریک

اسید سولفوریک یکی از مهمترین ترکیبات ساخته شده توسط صنایع شیمیایی است. این استفاده شده است به معنای واقعی کلمه، صدها ترکیب مورد نیاز تقریبا در هر صنعت.غلظت اسید سولفوریک (95-98٪) بسیار واکنش پذیر است و بیشتر فلزات را حل می کند. بنابراین  اسید سولفوریک در روش های مختلف در پالایش فلزات گرانبها استفاده می شود. این طلا را حل نمی کند، اما در فلزات حلال مانند مس، نقره و آهن عالی است، بنابراین ممکن است در بعضی از انواع فرایندهای پالایش طلا مفید باشد. اسید سولفوریک همچنین یک اسید محبوب است که در فرایند های الکترولیز طلا استفاده می شود.اسید سولفوریک مایع شدید خوراکی، متراکم و چرب است و به رنگ خام به رنگ قهوه ای مایل به قرمز است. مخلوط با آب این یک ماده حساس به بافت است. در رابطه با فروش اسید سولفوریک و یا قیمت روز اسیدسولفوریک باید گفت ، این محصول دارای قیمت مقرون به صرفه است. همچنین مشتریان عزیز ما می توانند برای تهیه اسید سولفوریک ، خرید اینترنتی را انجام دهند. 

تولید اسید سولفوریک
پروسه تولید اسید سولفوریک چهار مرحله دارد:
الف) استخراج گوگرد
ب) تبدیل گوگرد به دی اکسید گوگرد
ج) تبدیل دی اکسید گوگرد به تری اکسید گوگرد
د) تبدیل تری اکسید گوگرد به اسید سولفوریک
تا حد زیادی بیشترین مقدار اسید سولفوریک برای اسید فسفریک و یا فروش  اسید سولفوریک استفاده می شود که به نوبه خود برای تولید کود فسفات، دی هیدروژن فسفات کلسیم و فسفات آمونیوم استفاده می شود. همچنین برای تولید سولفات آمونیوم استفاده می شود که یک کود بسیار مهم در کمبود گوگرد است. به طور گسترده در پردازش فلز به عنوان مثال در تولید مس و تولید روی و در تمیز کردن سطح ورق فولادی شناخته شده به عنوان "تراکم" استفاده می شود، قبل از اینکه آن را در یک ورقه نازک قلع، استفاده می شود برای ساخت قوطی برای غذا.همچنین برای ساخت کاپرولاکتام، که به پلی آمید 6 تبدیل می شود و در تولید دی اکسید تیتانیوم استفاده می شود، به عنوان مثال، به عنوان یک رنگدانه استفاده می شود.در میان بسیاری از کاربردهای دیگر آن، تولید اسید هیدروفلوئوریک و فنل با پروپانون و آهک است که در بسیاری از صنایع استفاده می شود.


قیمت سود پرک | بسته بندی سود پرک | سود مایع|سود پرک

قیمت سود پرک

هیدروکسید سدیم یا سود مایع برای تولید بسیاری از محصولات روزمره مانند کاغذ، آلومینیوم، فریزر تجاری و تمیز کننده فر، و صابون و مواد شوینده استفاده می شود. سود پرک در تمیز کردن و مواد ضد عفونی کننده  مورد استفاده قرار می گیرد.هیدروکسید سدیم برای تولید صابون و انواع مواد شوینده مورد استفاده در خانه ها و برنامه های کاربردی تجاری استفاده می شود. سفید کننده کلر با ترکیب کلر و هیدروکسید سدیم تولید می شود. تمیزکننده های تخلیه حاوی هیدروکسید سدیم تبدیل چربی ها و گریس می شوند که می توانند لوله ها را به صابون آغشته کنند، که در آب حل می شود.قیمت سود پرک و یا هیدروکسید سدیم در داروها و پزشکی به صورت به روز شده در دسترس می باشد.

هیدروکسید سدیم و یا سود پرک برای کمک به تولید انواع داروها و محصولات دارویی از داروهای ضد درد مانند آسپرین، ضد انعقادی استفاده می شود که می تواند به جلوگیری از لخته شدن خون و کاهش داروهای کاهش کلسترول کمک کند. بسته بندی سود پرک  نیز بدین منظور با دستگاه های جدید صورت می گیرد.

تولید کننده سود پرک در انرژی به صورت زیر می باشد.

در بخش انرژی، سود مایع در تولید سلول های سوخت استفاده می شود. سلولهای سوخت مانند باتری برای کارآیی و کارآمد بودن برق برای طیف وسیعی از کاربردها، از جمله حمل و نقل، کار می کنند. دست زدن به مواد؛ و برنامه های قدرتمند پشتیبان، قابل حمل و اضطراری. رزین های اپوکسی، تولید شده با هیدروکسید سدیم، در توربین های باد استفاده می شود.